2012. december 7., péntek

Plusz dioptriák, agyő! 2. rész

December 01-jén voltam kontrollon. Rengeteget javult a szemem, igazából nem annyira az a fontos, hogy százalékosan mi jön ki, hanem a saját magam által tapasztaltak. Csodálatos dolog újra szemüveg nélkül lenni. Na szóval, jobb szem 85 %, bal szem 95 %. De fog ez még javulni, bár azt kell mondjam, ha így maradna, azt sem bánnám. Elolvasni változatlanul a legapróbb bolhabetűket is el tudom.

A vizsgálat után tettünk egy hatalmas sétát a Margit-szigeten, rugdaltuk a leveleket, megcsodáltuk a hatalmas platánfát. Megcsodáltuk, megcsodáltam, csak álltam és bámultam, csináltam a képeket róla, hihetetlen gyönyörű, lenyűgöző.
A japánkertet sem lehetett kihagyni, mivel Idus szerette volna megetetni a vadkacsákat. Én addig nézelődtem, irigykedve néztem a mocsárciprust, jaj, mikor lesz az enyém ekkora!!

Legközelebb január 05-én megyünk, úgy látszik, a pluszos műtét után gyakrabban van kontroll.
De legalább most már nyugodtabban megyek, már nem izgulok azon, hogy esetleg nem sikerült a műtét. Dehogyisnem sikerült, csodásan sikerült, és én újra látok szemüveg nélkül!
Hasonló cipőben járók tudom megértenek, ők átérzik mit jelent ez az érzés, s most már tudom, mennyire nem becsültem, milyen természetesnek vettem annak idején, amikor még nem kellett szemüveg.

Januárban jövök! Addig is boldog karácsonyt, és boldogabb új évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése